Пам’ятка
для керівників підприємств, закладів та установ
з питань профілактики грипу та гострих респіраторних інфекцій

          Підприємства, заклади та установи незалежно від форм власності в період епідемічного підйому захворюваності на грип та ГРІ повинні:

1) дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог до регламентованого мікроклімату та режиму провітрювання приміщень, вологого прибирання з використанням засобів дезінфекції, що дозволені законодавством до застосування;

2) забезпечити тимчасове відсторонення від роботи працівників у разі появи симптомів грипу та ГРІ їх медичним працівником (в разі відсутності - медичним працівником закладу за територіальним принципом), встановлення медичного спостереження за особами, які перебували в контакті з хворим, протягом 7 днів;

3) проводити неспецифічну профілактику грипу та ГРІ;

4)  забезпечити працівників, безпосередньо зайнятих обслуговуванням населення, засобами індивідуального захисту органів дихання із заміною їх кожні 4 години;

5) забезпечити працівників милом або антисептиками для дотримання ними правил особистої гігієни;

6) забезпечити наявність у загальнодоступних місцях (на інформаційних стендах, табло тощо) інформації, пам’яток з профілактики грипу та ГРІ.

7) медичними працівниками (в разі відсутності - медичними працівниками закладу за територіальним принципом) здійснюються:
- складання планів з профілактики грипу та відбір контингентів осіб, які підлягають щепленню проти грипу;
- контроль за створенням необхідного запасу мийних і дезінфекційних засобів;
- санітарно-освітня робота щодо профілактики грипу та ГРІ, доцільності проведення профілактичних щеплень проти грипу працівниками установи або підприємства.

У період епідемічного підйому захворюваності на грип та ГРІ проводяться профілактичні, протиепідемічні та дезінфекційні заходи, а саме:

На підприємствах різних галузей промисловості:
- забезпечення осіб, які працюють на відкритому повітрі, теплим одягом, приміщеннями для обігріву та харчування;
На підприємствах усіх видів транспорту:

  1. недопущення виходу на лінію транспорту з несправною опалювальною системою;
  2. організація проведення вологого прибирання пасажирського транспорту після закінчення робочої зміни з використанням засобів дезінфекції, що дозволені законодавством до застосування;

На підприємствах торгівлі, громадського харчування та в організаціях сфери обслуговування населення:

    • проведення профілактичних дезінфекційних заходів.

     

     

 

НАВІГАЦІЯ