Про розгляд звернень громадян, що надійшли до Головного управління Держсанепідслужби у Чернівецькій області у 2013 році”

 

Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні Держсанепідслужби у Чернівецькій області (далі – Головне управління) у 2013 році   проводилась відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування,  у 2013 році  на особистий прийом до начальника Головного управління  та його заступників звернулося  40 громадян.
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян – екологія та природні ресурси,  охорона здоров’я, питання працевлаштування.
За результатами розгляду громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді. У випадках коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність або необхідність додаткового вивчення, заявникам роз’яснювались терміни розгляду звернень та пропонувалося викласти його у письмовій формі для подальшого детального розгляду.
Звернень від громадян, під час роботи телефонної «гарячої лінії», яка діє в Головному управлінні відповідно до наказу Головного управління від 27.05.2013 №68 «Про «гарячу лінію» для звернень громадян» у 2013 році не надходило.
У 2013 році на адресу Головного управління надійшло 410  письмових звернень (скарг, заяв, пропозицій)  громадян,  відповідно  у 1-му кварталі 2013 року   надійшло - 111 звернень, у 2-му кварталі – 64 звернення, у 3-му кварталі – 145 звернень, у 4-му кварталі – 90 звернень.
Найбільше звернень надійшло на адресу керівництва Головного управління – 145. У Чернівецьке міське управління Головного управління надійшло 108 звернень.  На адресу Головного управління у Заставнівському районі надійшло 27 звернень, Глибоцькому – 26, Кіцманському – 22,  Новоселицькому – 20,  Сторожинецькому – 14, Герцаївському – 13, Сокирянському – 10, Хотинському – 8, , Вижницькому – 7, Путильському – 6, Кельменецькому – 4.
Відповідно до Класифікатора звернень громадян затвердженого  Постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008  №858, найбільше звернень надійшло через органи влади - 101 звернення,  на особистому прийомі (надано автором) – 215, поштою – 54, через ЗМІ – 4, через уповноважену особу – 4, від інших органів, установ надійшло 32 звернення.
Протягом 2013 року індивідуальних звернень надійшло 327, колективних – 81, анонімних – 2. За ознакою надходження – первинних 356 звернень, повторних – 31,  дуплетних – 12 та 11 неодноразових  звернень.
В другому півріччі 2013 року кількість повторних звернень зменшилась в порівнянні з першим півріччям 2013 року.
За соціальним станом авторів звернень найбільше звернень надходило від пенсіонерів та селян.
За результатами розгляду вирішено позитивно 289 звернень, на 105 звернень  дано роз’яснення,  7 звернень було направлено за належністю відповідно до ст.7 ЗУ «Про звернення громадян»,  2 звернення не підлягало  розгляду відповідно до ст.ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян», 1 звернення  повернуто авторові відповідно до ст.ст.5 і 7 ЗУ «Про звернення громадян». Станом на 19.02.2014 знаходиться на розгляді  шість звернень.
Основні питання що порушувалися у зверненнях громадян це питання екології та природних ресурсів, житлової політики, комунального господарства та охорони здоров’я.
Особлива увага при розгляді звернень громадян звертається на вирішення проблем, які порушують  ветерани та інваліди Великої Вітчизняної війни і найменш соціально-захищених  категорій – пенсіонери, багатодітні сім'ї, одинокі матері.
В даний час наша держава не може  обійтися без такого способу спілкування громадян із владою, як листи, скарги та прохання. Статтею 40 Конституції України закріплено право громадян звертатися до органів влади з різного роду питаннями, в якій говориться «... усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».
Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні  направлена на безумовне дотримання вимог чинного законодавства за зверненнями громадян, забезпечення 100% рівня виконавської дисципліни з їх розгляду та зменшення кількості повторних звернень  та звернень до органів влади вищого рівня.

 

 

 

НАВІГАЦІЯ